Succes verzekerd

Succes verzekerd

Doe het anders dan anderen, maak het verschil en onderscheidt u positief.
Zorg voor een goede voorbereiding (planning) en een zorgvuldige en professionele aanpak. Een goede eerste indruk schept vertrouwen. Werk professioneel. Klanten waarderen dat en zullen uw vakwerk beter beoordelen dan wanneer u allemaal troep of beschadigingen achterlaat.

Overlast bij verbouwingen

Verbouwen gaat vaak gepaard met grote overlast. Werkruimtes of woningen zijn tijdelijk niet meer bruikbaar, met alle ongemakken van dien.
Voor u misschien heel normaal. Verbouwen betekend immers troep. Maar past het nog wel in deze tijd? Hoe ervaart de klant het dat u zijn woning of bedrijfsruimte in een tijdelijke bouwput verandert?
Maak daarom een duidelijke planning vooraf en tref overlast beperkende maatregelen. Het zijn vaak de kleine dingen die het verschil maken.

Verbeter uw marktpositie, uw onderscheidend vermogen

De angst voor stof en overlast weerhoudt potentiële klanten er vaak van om de al lang uitgestelde renovatie of verbouwing te laten uitvoeren. Door een professioneel optreden en de inzet van overlast beperkende maatregelen kunt u de werkzaamheden stofvrij en zonder overlast aanbieden. Daarmee haalt u niet alleen de angst voor stof en vuil bij uw potentiële klanten weg, maar biedt u een wezenlijke meerwaarde en onderscheidt u zich positief van collega concurrenten. Niet door lage prijzen maar door Service en klantgericht denken.

Professioneel optreden

Laat zien dat u niet alleen vakman in uw eigen professie bent, maar ook hebt nagedacht over Service en Klantgerichtheid. Scoor niet alleen met kennis en deskundigheid maar ook met begrip en inlevingsvermogen. Tref voorzorgsmaatregelen, voorkom beschadigingen en vervuiling en voorkom irritaties. U wint daardoor vertrouwen en draagvlak voor het succesvol doorvoeren van uw werkzaamheden.

De klant als ambassadeur

Er is geen effectievere en goedkopere manier om uw bedrijf te promoten dan enthousiaste klanten. Het zijn “de ambassadeurs” van uw onderneming. Ze doen dat graag, vol trots en …..gratis! Uw bedrijf wordt aangeprezen door enthousiaste klanten. U hebt ze van uw professionaliteit overtuigd en laten ervaren dat goed vakmanschap hand in hand gaat met klantgericht denken.

0